ANY CLAVÉ: presentació de propostes

Després de la xerrada amb l’historiador Jaume Ayats sobre l’Any Clavé celebrada el passat dilluns dia 13 de febrer al Centre Cultural (podeu escoltar l’audio clicant aquí), us informem que ja s’ha obert el termini per a presentar les activitats i/o projectes sobre l’Any Clavé a Ripollet. És per això que us adjuntem la següent informació:

Instància que s’haurà d’omplir i presentar al registre del Patronat en cas d’estar interessats en organitzar alguna activitat. El termini serà fins el proper 6 de març. Un cop presentades totes les propostes, el grup promotor de l’Any Clavé es reunirà per treballar-les i confeccionar el programa final d’activitats per presentar-lo públicament.

– Informació sobre el personatge Josep Anselm Clavé: una auca que va fer Joan Vilamala, i un breu resum de la vida i l’època que us ajudaran a contextualitzar (també us hem preparat un resum per a les escoles).

– El logo que podeu utilitzar per la publicitat de les activitats que organitzeu.

– El link amb el llistat d’entitats culturals amb les dades de contacte. En cas de voler-vos posar en contacte amb alguna entitat per organitzar alguna proposta de manera conjunta, també us podeu adreçar al Centre Cultural.