Xerrada sobre Josep Anselm Clavé, el personatge i el seu context històric

D’acord amb allò que es va decidir a la darrera reunió d’entitats (23/11/16)  i amb l’objectiu de possibilitar un major coneixement de la figura de Clavé, el personatge i el seu context històric, i en la línia iniciada ara fa uns mesos en el sentit de que l’EspaiAssociatiu sigui un lloc d’interrelació entre les entitats de Ripollet (vegis xerrada realitzada sobre els models de festa Major de Vilafranca del Penedès i del Barri de Gràcia de Barcelona feta el 16/12/15), el proper dimecres dia 14 de desembre a les 19:30h tindrà lloc a la Sala principal del Centre Cultural una xerrada sobre Josep Anselm Clavé, el personatge i el seu context històric a càrrec de Pere Baltà, periodista, dinamitzador cultural, assessor de l’ENS de l’Associacionisme Cultural Català i actual president de la Fundació Paco Candel.

L’objectiu que es persegueix a l’organitzar aquest acte és el de facilitar a les entitats culturals de Ripollet la major informació possible sobre el personatge de Clavé i el seu context històric, per tal que cada entitat pugui plantejar-se quin tipus d’activitat, des de la seva pròpia especificitat, pot realitzar durant el 2017 a l’entorn de l’ANY CLAVÉ, que com sabeu a la reunió del passat dia 23/11/17 s’acordà de plantejar al Patronat Municipal de Cultura la seva proclamació.

Josep Anselm Clavé, el personatge i el seu context històric

Dimecres 14/12/16