1er Aplec d’experiències de Participació. Jovent i Entitats

El diumenge dia 22 de maig tintdrà lloc a la pl. de Joan Abad, el 1er Aplec d’Experiències de Participació. Jovent i entitats. Horari: de 10:00 a 14:00h

Es tracta de presentar els resultats d’una proposta de treball i de col·laboració entre l’alumnat de 3er d’ESO i el teixit associatiu local, activitat que s’ha desenvolupat en aquests darreres mesos. L’objectiu és la de possibilitar el coneixement a l’alumnat de la realitat associativa local, poder compartir una activitat així com tirar endavant un projecte prèviament consensuat i preparat.

Les entitats locals que han participaten aquest projecte són: Patins solidaris, la Careta, Creu Roja, Cosir i xerrar, l’Associació d’Espectadors del Teatre del Mercat Vell, Associació Cultural per la dansa Urban Show, Associació Fibromialgía i Síndrome de Fatiga Crónica, els esplais la Gresca i l’Estel, l’Associació d’Aturats, Associació Ripollet Country Line Dance, la Coral del Vallès i l’Escola de Música.