“ANY LORCA” a Ripollet

Amb motiu dels 80 anys de l’assassinat de Federico Garcia Lorca, el passat mes de novembre de 2015, el Consell d’Administració del Patronat Municipal de Cultura de Ripollet (PMC) va aprovar declarar 2016 ANY LORCA A RIPOLLET. Podeu veure l’informe-proposta clicant aquí.

El PMC, a través de converses amb entitats, va copsar l’interès que desperta aquesta efemèride així com coneixedor que des del món associatiu ja s’estaven preparant representacions teatrals o lectures de poemes, va considerar important coordinar les accions que s’impulsin des de les diferents associacions i entitats locals, així com des d’altres regidories i declarar l’any 2016 com a ANY LORCA a nivell local. D’aquesta manera es podran visibilitzar d’una manera organitzada les diferents activitats que es puguin generar des dels diferents àmbits culturals com clubs de lectura, teatre, dansa, exposicions, expressions artístiques al carrer i altre tipus d’activitats al voltant de la figura de Lorca, referent literari, poètic i humà.

Podeu consultar el programa d’activitats clicant aquí.

Un comentari