Diada de Sant Jordi 2016

La primera reunió organitzada pel Patronat Municipal de Cultura per parlar del programa d’activitats de la Diada de Sant Jordi va comptar amb una nombrosa participació, que va generar un interessant debat al voltant de la celebració d’aquesta festa.

Les entitats i grups participants van ser diferents membres del Racó de lletres locals, Ripollet Sardanista, Societat Coral El Vallès, Club Patinatge Ripollet, Cercle Filàtel·lic i Numismàtic, Associació Cultural Jaume Tuset, Line Dance Palau Ausit i Oficina de Català, a més de les tècniques de Cultura i Patrimoni del Patronat i la directora de la Biblioteca Pública.

Algunes d’elles van explicar que ja havien preparat activitats per al Sant Jordi a la Rambla i que el 23 d’abril es feia difícil organitzar noves activitats, però tothom va rebre molt positivament les propostes presentades i es van mostrar disposats a col·laborar en el que faci falta.

L’objectiu del Patronat es recollir totes les activitats que es facin al voltant de la promoció del llibre en un programa conjunt, de manera similar al que s’ha fet amb l’Any Lorca.

A banda, el Patronat buscarà un espai adequat a la celebració de la Fira del llibre ja que tots els participants en la Diada de Sant Jordi de l’any passat (que es va celebrar en la porxada i el pati del Centre Cultural) van considerar que l’espai s’havia quedat petit per la quantitat de participants.

El programa de Sant Jordi té la intenció de recollir totes les activitats dedicades a la promoció i difusió del món dels llibres durant el mes d’abril, incloses les que es realitzin els dies anteriors i posteriors al 23 d’abril.

Així, les entitats que organitzin activitats en aquest línia i volen que s’incloguin en el programa d’activitats, cal que ho comuniquin al Centre Cultural abans del 18 de març complementant aquest document.