Aprovada la nova normativa de la Comissió de la Festa Major

El Consell d’Administració del Patronat Municipal de Cultura de Ripollet va aprovar en la seva reunió de gener (21/01/16) les NORMES FUNCIONAMENT I ELECCIÓ COMISSIÓ DE FESTA MAJOR DE RIPOLLET.

A banda de les dues reunions d’entitats culturals que vàrem convocar, han estat molt poques les aportaciones i suggeriments realitzats per les entintas culturals pel que fa a aquesta normativa. Nogensmenys considerem que el nou reglament reflecteix allò acordat especialment a la darrera reunió d’entitats (12/01/16) pel que fa a la conceptualització i deixa el procés obert de cara el futur en el sentit de poder incorporar més complicitats i dinàmiques noves.

El segúent pas és el de convocar elecciones a membres de la Comissió. Els terminas son les següents:

• De l’1 al 10 de febrer: presentació de candidatures.
  • 11 de febrer: proclamación de les candidatures.
  • 18 de febrer: eleccions a la Comissió de la Festa  Major.

Nota: recordeu que les entitats culturals podem tenir fins a 6 representants i que la persona que vagi a votar ha de disposar del certificat signat pel president de l’entitat i amb el segell, el formulari del qual el podeu trobar aquí.

Juan López, Joan-Ramon Gordo (representants de les entitats culturals al Consell d’Administració del Patronat Municipal de Cultura de Ripollet).