EL PRESSUPOST DE CULTURA A DEBAT

El dimarts dia 2 de febrer a les 20:00h hem demanat al regidor de cultura que ens vingui a explicar a les entitats culturals de Ripollet el pressupost de cultura d’enguany. La reunió es celebrarà a les dependències del Centre Cultural.

Es tracta de poder conèixer de primera mà els continguts concrets així com les prioritats i proposes que fa l’Ajuntamet. En aquest sentit, el regidor de Cultura Oriol Mor exposarà els diferents continguts així com aclarirà els dubtes que hi pugui haver.

Tot seguit, ja sense la presència del regidor, es proposa d’iniciar un debat entre les entitats per tal de valorar la proposta i fer, si és el cas, les esmenes, consideracions, propostes… que les entitats culturals creguin convenient. Si calgués es podria convocar una nova reunió d’entitats culturals per tal de deixar uns dies a cada entitat per a seva valoració.

S’ha de tenir en compte que els terminis entan molt ajustats, ja que està previst que el pressupost del 2016 s’aprovi en el Consell d’administració del Patronat Municipal de Cultura del mes de febrer (11/02/16).

Juan López, Joan-Ramon Gordo (representants de les entitats culturals al Consell d’Administració del Patronat Municipal de Cultura de Ripollet).